Lär känna mig

Senaste:

Låt du hörde: Breakeven med The Script

Film du såg: Mean girls, haha!

Mat du åt: Ugnspannkaka, till lunch (har inte ätit kvällsmat än, hehe).

Kram: Det minns jag inte

Resa: Bromölla

Längtan: Förstår inte

Personen du träffade: Alma

Person du pratade i telefon med: Alma


Personen du fick sms av: Också Alma, hahaha!

This or That:

Storstad eller landet: Båda är mysiga men storstad tror jag. 

Hamburgare eller pizza: Pizza!

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund


Sommar eller vinter: Sommar heelt klart! ♥

Gossip Girl eller Sex and the City? Gossip girl!

Starbucks eller Espresso House? Starbucks


Bada eller sola...? Båda!

Hemmakväll eller utekväll? Hemmakväll
 
Hoppas att ni fick lära känna mig lite mer genom detta inlägget, puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post

Blogg/hemsida

Kommentar